Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Beschadigde bestelling
Wij verpakken onze producten extra goed. Voor de blikken gebruiken wij een plastic folie waarmee de blikken super goed beschermd worden. Helaas hebben wij ook af en toe schade. Schades worden veroorzaakt door het transportbedrijf, dit kan zijn op de automatische sorteerband, in de auto, maar ook door de bezorger zelf. Wat moet je precies doen bij een schade?
Wat te doen bij schade?
- Controleer altijd de volledigde bestelling voordat u tekend.
- Bij schade vermelden op het document van de bezorger
- Naam van de bezorger noteren
- Direct foto s maken van de schade
- Schade is bij bovenstaande punten verzekerd tot € 3.40 per kg
Het probleem bij transportbedrijven is dat ze hun verschuilen achter de klein regeltjes. Heeft u eenmaal getekend dan zal het transportbedrijf altijd zeggen dat zij de zending correct hebben afgegeven. Kijk daarom altijd eerst in de doos of er schade is.
Wij zijn nu de volgende gegevens nodig om de schade bij het transportbedrijf te claimen
- Document waarom is getekend
- Naam van de bezorger
- Foto s van de schade
- Factuur
Wij gaan uw schade nu verder afhandelen, binnen 2 tot 3 werkdagen nemen wij contact met u op.